صفحات

شنبه، آبان ۱۵، ۱۳۸۹

دیدار و دلجویی زهرا رهنورد از خانواده حشمت الله طبرزدی

زهرا رهنورد، نویسنده و استاد دانشگاه ، در ادامه دیدار با خانواده های زندانیان سیاسی، با همسر و خانواده حشمت الله طبرزدی، فعال سیاسی زندانی، دیدار کرد.



حشمت الله طبرزدی اکنون در زندان رجایی شهر محبوس است و به ۹ سال حبس قطعی محکوم شده است .

همسر طبرزدی در این دیدار از نحوه برخورد ماموران امنیتی هنگام بازداشت همسرش گفت : «متاسفانه ماموران امنیتی هیچ حرمتی برای برادر دو شهید و خانواده اش قائل نشدند وهمسرم را با شرایط بدی بازداشت کردند و وی را در شرایطی که قبلا هشت سال را به دلیل فعالیت های سیاسی و مدنی در زندان و دور خانواده بوده، مجدداً روانه زندان کردند»

.وی همچنین بااشاره به شرایط بد زندان رجایی شهر ادامه داد :«فاصله زندان رجایی شهراز تهران شرایط بسیار سخت تری رابرای خانواده ما به وجود آورده است .»

زهرا رهنورد نیز در این دیدار با بیان اینکه اگر چه در شرایط حاضر همه مظلوم هستیم اما سلحشوریم تاکید کرد : « هر روز همه ما خدا را شکر می کنیم که با ظالمان نیستیم ، کسی را زندان نکرده ایم و به خانه کسی روزانه یا شبانه حمله نکرده ایم . خدا را شکر می کنیم ، که آزادیخواه و عدالت طلبیم و دستمان را به خون کسی و به بستن حلقوم کسی آلوده نکرده ایم.»

.

وی در ادامه آرزوی آزادی هرچه سریعتر زندانیان را از خداوند خواستار و ادامه داد :« آقای طبرزدی و همه زندانیان سیاسی آزادگانی هستند که فقط به سرافرازی ایران و سعادت ملت می اندیشند.»

همچنین حشمت الله طبرزدی طی تماس تلفنی از زندان رجایی شهر ، در گفتگو با زهرا رهنورد از دیدار او با خانواده اش تشکر کرد. در این تماس تلفنی خانم رهنورد استقامت و روش مبارزه حشمت الله طبرزدی را ستودنی خواند.

حشمت الله طبرزدی دبیرکل جبهه دمکراتیک و سخنگوی شورای همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران از سال گذشته در زندان است.

این فعال سیاسی و مدیر مسئول نشریۀ توقیف شدۀ پیام دانشجو، پس از تبعید به زندان رجائی شهر، ماه گذشته در دادگاه انقلاب به ۹ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.
منبع : کلمه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر