صفحات

یکشنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۸۹

از چاپلوسی دیروز تا جنایت و دروغ گویی امروز


به تصوير نگاه کنيد. او احمد جنتی، امام جمعه تهران و دبيرشورای نگهبان نظام ولايی است که لقب آيت الله را نيزيدک می کشد. درمراسمی که افتخار شرفيابی فرح پهلوی نصيب او می گردد، خاضعانه دست فرح پهلوی را می بوسد و ملاهای ديگرنيزبی صبرانه منتظرهستند که جان نثاری خويش را به ثبوت برسانند. فراموش نکنيم که اين گروه ادعا ميکنند «بوسيدن دست زن نامحرم از گناهان کبيره است».


تنها جنتی نيست که برحسب شرايط زمان و مکان ميتواند به بهانه تقيه، دروغ، رشوه، تهمت، افترا، شکنجه، تجاوز و حتی قتل عام را مشروع اعلام نمايد بلکه اکثر ملايان حاکم اين حق را برای خويش مباح ميدانند.

سايت رجا نيوز در سخنانی از رهبر در دفاع از احمدی نژاد می نويسد، رهبر انقلاب در جايی فرموده بودند « وقتی ما سوار اين اتوبوس شديم و به اين راننده اطمينان کرديم، ديگر سر هر پيچی که نبايد گفت آقا مواظب باش، آقا دستم فلان شده، دلم لرزيد. خب دارد رانندگی ميکند ميرود ديگر. در حالی است که اين دولت انصافا پرکار و در بعضی از خصوصيات نمونه است!» و در سخنانی ديگر بعد از راه پيمايی های ميليونی مردم در اعتراض به تقلب انتخاباتی در دفاع از احمدی نژاد که حتی قاضی القضات و نماينده مجلس منتخب رهبر سخنان او را اباطيلی ميدانند که به نظام ضربه ميزنند، ميگويد «در نظام های الهی اگر اشتباهی بشود قابل اصلاح خواهند بود». ولی نميگويد چطور و يا خرابکاری هايی را که دولت منتخب او انجام داده چرا تاکنون نتوانسته اصلاح کند؟

براساس گزارش صندوق بين المللی پول، ايران در آمار مهاجرت نخبگان از ميان نود يک کشوردنيا رتبه اول را دارد. طبق اين گزارش ساليانه حدود هشتصد هزارتحصيل کرده از ايران خارج ميشوند که به معنی خروج ساليانه پنج ميليارد دلار ارز از ايران است.

برحسب نظر کارشناسان داخلی درچهارسال گذشته هفتصد وهفتاد واحد صنعتی ازمدار توليد خارج شده اند. و در پنج سال گذشته فقط بيست هزار شغل در واحد های صنعتی ايجاد شده. بيشتر کارخانه های توليدی تبديل به کارگاه های مونتاژ شده اند که ميزان آنها نسبت به کل توليدات صنعتی کشور هفتاد در صد است.

بر اساس آمار گمرک ايران سهم کالا های چينی از کل واردات ايران در پايان سال هشتاد هشت درمقايسه با سال هفتاد يک، حدود نه برابر ودربعضی کالا ها هفده برابر است. در سياست خارجی کشور را به سراشيب سقوط و ويرانی رسانيده است، چه معجزه ای ميتواند اين اشتباهات را اصلاح کند؟

به سخنان چالوسانه جنتی توجه کنيم: « درطول تاريخ، هر كسى كه در راستاى عدالت گام برداشت، همه ظالمان به جنگ او آمدند، تا اينكه خداوند امام خمينى را به ما داد و همان انديشه‌اى كه فرعون براى حضرت موسى داشت، ظالمان و مستكبران براى امام راحل داشتند، اما خدا همانگونه كه محافظ موسى از خطرات بود، محافظ امام و انقلاب او نيز بود».

«در حادثه سوء قصد به مقام معظم رهبری كه تمام دكتر ها از رهبر معظم انقلاب قطع اميد كرده بودند خداوند با مددهاى خاص وهميشگى‌ اش، ايشان را ذخيره‌اى براى روز مبادا قرار داد. به همين دليل در زمانى كه امام خمينى رحلت كرد، خداوند متعال، سمت رهبرى انقلاب را به مقام معظم رهبرى محول كرد! و ايشان، مأمور شد از طرف خداوند، كه اين انقلاب را و اين نظام را و اين راه على را حفظ كند!».











«از آغاز ۲۱سال رهبرى ايشان، فتنه‌هاى داخلى و خارجى فراوانى شروع شد كه رذيلانه ترين و خبيثانه ‌ترين آنها فتنه ۸۸ بود. خدايا به حق صاحب‌الزمان انتقام بچه‌ هاى مسلمانى را كه اين ‌ها يا كشتند و يا بلا به سرشان آوردند ، يا فريب دادند از سران فتنه بگير!».

«در فتنه اخير، سران فتنه با كمك آمريكايى‌ها فتنه‌اى را برپا كردند و مطمئن بودند كه با كمك آمريكا ديگر كار انقلاب تمام ميشود و چيزى براى نظام باقى نمى‌ماند، چرا كه جنگ نرم است و اين‌ گونه مردم از نظام مى‌برند و نظام وقتى مردم را نداشت، خود به‌ خود سقوط مى‌كند. من سندى را به دست آوردم که آمريكايى‌ها يك ميليارد دلار از طريق افراد سعودى به سران فتنه دادند و گفتند، اگر توانستيد نظام را منقرض كنيد، تا ۵۰ ميليارد دلار ديگر را هم مى‌دهيم».

اما آيت الله دستغيب که به سب دفاع ازجنبش مردم ايران مورد بی مهری مقامات عالی نظام قرار گرفته، ميگويد «عده ای در رژيم سابق اطراف شاه را گرفتند و از او تعريف و تمجيد کردند تا به حدی که او را ظل الله يعنی سايه خدا قلمداد کردند و از مردم هم توقع تعريف و تمجيد داشتند، بعضا در بين آنها افراد مجتهدی هم ديده می شدند. الان نيز وضع به همين منوال است، عده ای توقع دارند مردم از آنها تعريف و تمجيد کنند، مردم چنين نميکنند زيرا واقعيات را آن طور که هست ميدانند. اين طور نيست که مردم ايران حق را از باطل تشخيص ندهند».

به سؤال وجوابی که ظاهرا شخص ناشناخته ای از آيت الله! حائری شيرازی ميکند توجه کنيم.

سوال: بيان می‌شود که ولی فقيه دارای شأن، اداره جامعه اسلامی که از شئون ائمه می‌باشد، را دارد. سؤال من اين است که آيا اين مطلب نوعی ورود به حريم ائمه نمی‌باشد؟

جواب: ما معتقديم اداره شئون جامعه اسلامی بايد از سوی خداوند که خالق همه انسانها است اجازه داده شود. و نيز معتقديم که ولی فقيه نماينده امام عصر عليه السلام در زمان غيبت است. و در مسائل حکومتی حکم ولی فقيه مطاع است.

تا کی اين جماعت گمراه انتظار دارند مردم را ميتوان فريب داد؟ تا چه زمان زاهد نمايان بت ساز و بت پرست فکر ميکنند مردم دروغ های آنها را باور ميکنند؟ احمد جنتی و هم پالکی های او تا چه وقت به خود اجازه ميدهند باورهای انسان های صادق و پاک را به بازی بگيرند؟ مغزهای فرسوده آنها نميتوانند بفهمند که خانه از پای بست ويران است و اين سخنان خريداری ندارد. بازداشت، اعدام و شکنجه نيز نميتوانند کشتی نجات آنها را از غرق شدن در منجلاب نجات دهد.

 منبع : سایت آذرخش