صفحات

یکشنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۸۹

فراخوان ایرانیان مقیم قبرس در خصوص سالروز 22 خرداد.


22 خرداد، سالروز خروش خشم فروخوردۀ ملت هوشیار ایران نزدیک است. روزی که ایرانیان شجاع و با غیرت، بعد از تحمل 30 سال ریاکاری و جنایات رژیم و پس از تقلب واضح و گسترده در انتخابات ریاست جمهوری کشور، فریادهای آزادیخواهی سردادند و حقوق برحق خود را مطالبه کردند.

رژیم جمهوری اسلامی که تاکنون از طریق خشونت و سرکوب حکومت کرده است، اقدام به بازداشت، شکنجه، تجاوز، اعتراف گیری و کشتار ایرانیان روشنفکر و آگاه نمود تا بتواند بر عمر ننگین خود بیافزاید و با ایجاد تشویش و هراس در بین مردم، مخالفان و معترضان را مجبور به عقب نشینی و سکوت کند.غافل از آنکه ملت ایران اجازه نمی دهد خون ندا، سهراب و دیگر قربانیان جنایات رژیم پایمال شود.ایرانیان، متحد و یکپارچه ، در برابر بازداشت و حبس غیرقانونی هموطنانشان خاموش نمی مانند و به حکومت اجازه نمی دهند از طرفی گرانی، اعتیاد و فساد را در جامعه رواج دهد و از طرف دیگر سرمایه های مملکت را در کشورهای دیگر و جهت تغذیۀ تروریستها هزینه کند.

روز 22 خرداد، سالروز حماسه آفرینی ملت ایران، همراه با ایرانیان داخل و خارج به خیابان می آییم و در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در قبرس بار دیگر به حکومت ثابت می کنیم که دیگر جایی در میان ملت ندارد و مردم ایران تا پای جان جهت احقاق حقوق خویش ایستادگی خواهند کرد.

زمان: شنبه - 12 ژوئن 2010 ( 22 خرداد 1389 ) – ساعت 5 بعدازظهر.

مکان: مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در نیکوزیا.

لطفا جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس بگیرید:

99955758 – 99120058 – 99763554 - 99856546

گزارش کوتاه از برگزاری جلسه اعضای جبهه ملی ایران در قبرس

جلسه ماهانه اعضای جبهه ملی ایران در قبرس روز شنبه 29 می 2010 بر طبق برنامه قبلی برگزار شد . بیشتر وقت این نشست برای رایزنی و هماهنگی برای برگزاری تظاهرات و گرامیداشت سالگرد 22 خرداد بود . بدلیل نزدیک شدن به سالگرد روزهای 22 و 25 خرداد ماه و آماده شدن مردم در ایران و همچنین خارج از ایران برای اعتراض به سرکوب و به خاک و خون کشیدن جوانان برومند کشور و بازداشت و زندانی کردن هزاران تن از بهترین فرزندان ایران زمین توسط حکومت دیکتاتوری ولایت فقیه جوانان جبهه ملی ایران در قبرس همراه با مردم ایران و در حمایت از مبارزات جنبش داخل درصدد برنامه ریزی هر چه بهتر برای برگزاری تظاهرات بزرگ در مقابل سفارت رژیم جمهوری اسلامی در نیکوزیا هستند. نحوه تبلیغات و اطلاع رسانی و ارتباط با جامعه ایرانی در قبرس پیرامون مسائل روز ایران و نحوه برگزاری مراسمها از جمله مباحث جلسه بود

پاینده ایران دبیر خانه جبهه ملی ایران ( قبرس )

جان مجيد توكلي در خطر است


به دنبال اعلام اعتصاب غذای مجید توکلی، دانشجوی دربند دانشگاه پلی تکنیک که در پی انتقال به سلول انفرادی،از روز دوم خرداد شروع شده، مادر وی هم در مصاحبه ای خبر از اعتصاب غذای خود داد و گفت: “از روزی که مجید اعتصاب غذا را شروع کرده، من هم اعتصاب غذا کرده ام و هیچ غذایی نخورده ام. تا زمانی هم که خبری از پسرم به من نرسد و صدای پسرم را نشنوم،به اعتصاب غذای خود ادامه خواهم داد.